Pracuj w Komunie – Specjalista/specjalistka ds. promocji i komunikacji | Komuna Warszawa
Pracuj w Komunie Warszawa – Specjalista/specjalistka ds. promocji i komunikacji


Teatr Komuna Warszawa, jedna z najbardziej innowacyjnych i dynamicznie rozwijających się niepublicznych instytucji kultury w Polsce, poszukuje doświadczonej, kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. promocji i komunikacji.

Zakres obowiązków:
• Opracowanie długofalowej strategii komunikacji Teatru Komuna Warszawa i jej wdrażanie
• Tworzenie planu promocji na dany miesiąc oraz szczegółowego na dany tydzień w oparciu o planowany repertuar z uwzględnieniem celów wizerunkowych i sprzedażowych
• Bieżący kontakt z osobami twórczymi i artystami zaangażowanymi w dane wydarzenie kulturalne (projekt) oraz planowanie działań promocyjnych wspólne z nimi i Komuną Warszawa
• Tworzenie i opracowywanie atrakcyjnych tekstów na potrzeby informacji prasowych, newslettera i na stronę internetową na podstawie otrzymanych lub pozyskanych materiałów z uwzględnieniem etapu redakcji i autoryzacji
• Ustalanie i potwierdzanie publikacji, wywiadów i materiałów prasowych oraz patronatów i partnerstw strategicznych
• Koordynacja współpracy z influencerami oraz tworzenie akcji promocyjnych online.
• Bieżące wprowadzanie danych na stronę (ok. 2 x tydzień)
• Wysyłka zaproszeń na premiery, wybrane spektakle i próby medialne
• Przygotowywanie i wysyłka newsletterów (wysyłka co najmniej raz w miesiącu oraz przed premierami, wydarzeniami specjalnymi)
• Optymalizacja bazy kontaktów i platformy mailingowej
• Udział w opracowaniu nowej strony internetowej (w trakcie) i wdrożeniu nowego projektu i treści
• Tworzenie i koordynacja prac nad dodatkowymi treściami promocyjnymi (zwiastuny, sesje zdjęciowe, akcje wizerunkowe)
• Udział w cotygodniowych spotkaniach promocyjnych z zarządem / opiekunem działu promocji mających na celu podsumowanie i planowanie działań w trybach tygodniowych
• Obsługa systemu sprzedaży biletów oraz współpraca z bileterią
• Aktywny udział w wydarzeniach organizowanych przez Teatr Komuna Warszawa

Czego oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość narzędzi i strategii PR, promocji oraz działalności na mediach społecznościowych
• Świetnych relacji z czołowymi mediami ogólnopolskimi, mediami specjalistycznymi oraz dziennikarzami
• Umiejętność tworzenia i opracowywania kreatywnych treści tekstowych
• Kreatywności i nieszablonowego podejścia do promocji
• Umiejętności pracy w zespole, niekiedy pod presją czasu
• Biegłej znajomości narzędzi analitycznych a także systemów publikacji (monitoringi mediów, GA, narzędzia do wysyłki newsletterów, CMS)
• Doświadczenie w pracy w branży kulturalnej lub teatralnej oraz znajomość działalności Teatru Komuna Warszawa będzie mile widziane

Proponujemy:
• Pracę w wymiarze ok. 80 godzin miesięcznie w renomowanej niepublicznej instytucji kultury
• Elastyczne godziny pracy i atmosferę sprzyjającą rozwojowi zawodowemu.
• Możliwość pracy w twórczej atmosferze w środowisku artystycznym
• Zatrudnienie w oparciu o wybrany rodzaj umowy (zlecenie lub UoP)
• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia. Widełki 3000-3800 netto
• Możliwość pracy hybrydowej łączącej dni w biurze z dniami pracy zdalnej

Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@komuna.warszawa.pl do dnia 7.04.2024 włącznie.

Ta strona używa plików cookie, aby prowadzić statystyki na temat odwiedzin.

Skip to content