reżyseria: Janusz Bałdyga, Gosia Wdowik, Michał Zadara
„Mikro Teatr” to ćwiczenia z samoograniczenia – mówi kurator przedsięwzięcia, Tomasz Plata – Spektakl „Mikro Teatru” nie może trwać dłużej niż 16 minut, zespół wykonawców może składać się z zaledwie czterech osób, do dyspozycji artystów są dwa mikrofony, cztery reflektorów, jeden rzutnik wideo, jedna, niewielka walizka rekwizytów i niewielki budżet. Nie ma ograniczeń dotyczących tematyki.
Jeden wieczór „Mikro Teatru” to trzy różne spektakle.
„Mikro Teatr” to zarazem próba refleksji nad sposobami produkcji teatru. Czy teatr zawsze musi być wielką produkcyjną machiną? Jak dalece można ograniczyć produkcyjne zaplecze teatru, a zarazem zachować jego jakość? Czy teatr skromniejszy nie byłby zarazem teatrem bardziej demokratycznym, bardziej dostępnym?
Janusz Bałdyga „Ja i królowe” wg Ernsta Schnabla
Realizacja: Janusz Bałdyga
Małgorzata Wdowik „Ching-a-ling”
Koncepcja/performerka: Katarzyna Wolińska, Magdalena Ptasznik, Katarzyna Sikora, Małgorzata Wdowik
Michał Zadara „Edward Linde-Lubaszenko czyta jedno opowiadanie Izaaka Babla”
Zespół: Edward Linde-Lubaszenko, Bartosz Zyśk, Anita Cieślicka, Michał Zadara
Współfinansowanie
Projekt został dofinansowany ze środków Urzędu m.st. Warszawy